Met de pensionering van Bas Oosthoek kwam er een plek vrij in de OC Staven van ProRail.
Inmiddels heeft VHS'er Hans Raamsdonk zich bereid verklaart om het stokje van Oosthoek over te nemen. 'Ik vind het mooi om mijn steentje bij te dragen aan de medezeggenschap. Nieuwsgierig wat er allemaal op ons pad komt.' We wensen hem veel succes.
Met VHS blijf je op de hoogte!
Aan het begin van deze tweede overlegdag tussen bonden, COR en de directe van NS werden wij verrast door de aanwezigheid van president-directeur Roger van Boxtel, die nogmaals - Yolanda had dat afgelopen woensdag ook al gedaan - beschreef dat NS grote urgentie voelt om dit 'werkgelegenheidspact' heel snel gesloten te krijgen. Het liefst nog voor het Kamerdebat over de marktordening van 9 september.